Jak zapomnieć o nieodwzajemnionej miłości ?

Wyrażaj swoje potrzeby innym

Jeśli nie czujesz się na siłach, by spotkać się ze znajomymi na mieście lub trudno ci dotrzymać obietnic, spróbuj przekazać swoje emocje innym. Spróbuj jeszcze raz przemyśleć swoje potrzeby w tym czasie i niech inni pomyślą, z czym masz do czynienia. Mnóstwo osób czuło się w ten sam sposób i zrozumie, że możesz potrzebować trochę dni, aby powrócić do swojego normalnego stanu. Rozmawiaj z innymi osobami, wyrzuć z siebie złe uczucia. Nie duś ich w sobie, lecz opowiedz o swoich problemach przyjaciółce. Dobrze jest rozmawiać, ponieważ rozmowa z innymi osobami pozwala na najlepsze emocje oraz miłe spędzenie wolnego czasu. Panie przeżywają nieustannie smutek w zamknięte w swoim mieszkaniu. Jest to zdecydowanie najgorsze podejście do swoich zawirowań uczuciowych. Dobrze jest wyrzucić smutek z siebie, ponieważ to pozwala redukować wszelkie napięcia.

Skieruj swoją uwagę w stronę innych

Jak zapomnieć o nieodwzajemnionej miłości ?

Kiedy smutek po rozstaniu jest zbyt trudny do akceptowania, możesz odkryć, że skoncentrowanie się na sprawach innych ludzi może poprawić Twoje samopoczucie i odciągnąć Cię od skupiania się na sobie. Zastanów się nad wolontariatem w pobliskim przytułku dla ludzi bezdomnych lub schronisku dla zwierząt. Udzielanie bliskiemu w potrzebie przy przyrządzaniu obiadów lub sprzątaniu będzie także doskonałym rozwiązaniem. Nie warto być egoistą, lecz najlepiej jest konstruować dobre związki. Miłość jeszcze pojawi się w Twoim życiu, to więcej niż pewne.

Zadedykuj czas żałobie

Jeśli to realne, postaraj się myśleć o utracie związku jako o sytuacji żałoby. Daj sobie czas. Nie próbuj od razu znaleźć innej osoby do miłości. Najlepszą rzeczą, jaką możemy zrobić, to spróbować docenić nasze uczucia i nie oceniać ich. Aby zaaprobować swoje emocje musisz zacząć inaczej rozumować. Zamiast rozumować: Nie powinnam czuć się tak smutna, pomyśl Jestem smutna i to nie jest problemem. Potrzebujemy miesięcy, aby wejrzeć w głąb siebie i przygotować inwentaryzację naszych emocji. Powinniśmy zająć się naszymi zranionymi sercami i pozwolić, aby uzdrowienie nastąpiło z biegiem czasu, troską, delikatnością i głębszym pochyleniem się nad własnymi emocjami.

Zrób listę swoich mocnych stron

Kiedy czujesz się źle ze sobą, przemyśl sporządzenie spisu wszystkich świetnych rzeczy, które zrobiłaś dla swojego byłego ukochanego albo wszystkie cechy, które doceniał w tobie oraz cechy, które cenisz w sobie. Odczujesz ulgę i na pewno pomyślisz o byciu z drugim człowiekiem. Czas kuruje rany, daje poczucie, że za rogiem czeka coś dobrego. Jest to naprawdę zalecane rozwiązanie na czas po rozłące. Myśl o sobie dobrze i sprawiaj sobie drobne przyjemności. Na pewno wszystko ułoży się dobrze, a Ty odzyskasz radość życia.

Uświadom sobie myśli o byłym

Gdy myślisz o twoim ekspartnerze, staraj się ich nie zatrzymywać ani nie blokować. Zamiast tego trenuj bycie „świadkiem” tych wspomnień. Kiedy pojawiają się myśli, zrób krok do tyłu i zaaprobuj je. Wiesz, że je przeżywasz; przechodzą przez twój umysł. Monitorujesz je. Trenujesz zgodę na zakończenie toksycznej relacji. Nie można pogrążać się w niepożądanych odczuciach. Jest to naprawdę najlepsze rozwiązanie.

Znajdź coś, co Cię cieszy

Kiedy spędzasz wiele godzin na monitorowaniu swoich uczuć i ponowne spotkanie z własnym ja, może to sprawić, że pojawi się kontakt z tym, co kiedyś przyniosło ci ukojenie, szczęście lub natchnienie, ale zostało wstrzymane w czasie twojej relacji. Możemy być bardziej nastawieni na mówienie „tak” nowym rzeczom, ludziom i doświadczeniom, aby odkryć nowe poczucie swobody, nawet jeśli jest to bolesne oraz dokuczliwe. Staraj się działać, nawet gdy nie masz na to najmniejszego apetytu. Aktywność pozwala nie myśleć o tym, co było.

Unikaj czynności, które przypominają ci o twoim byłym

Jeśli nadal jesteś przytłoczona niechcianymi myślami i emocjami, przemyśl trzymanie się na odległość od miejsc, które mogą być źródłem złych wspomnień. Zacznij żyć od nowa, zapominając o tym, co było. Nie przeżywaj tego, co zdarzyło się przed kilkoma miesiącami. Po roku czy dwóch nie będziesz przeżywała złych emocji po rozstaniu z byłym ukochanym. Poczujesz się jak nowo narodzona. Nowe życie jest tuż tuż. Przeszłość należy zakopać, a nie rozpamiętywać ją zbyt często. Warto żyć i planować to, co ważne. Zadbaj o siebie, ponieważ od miłości do siebie samego zaczyna się to, co najlepsze. Nie ma nic lepszego niż kochanie siebie i wszystkich swoich zalet. Za jakiś czas wejdziesz w nowy związek. Jest to oczywiste, a Twoje życie nabierze barw.

Znajdź ulgę w ćwiczeniach i ruchu

Badania naukowców są dowodem na to, że ćwiczenia mogą zmniejszyć stres szybko. Użyj ćwiczeń jako zdrowego ujścia do zarządzania uczuciami niepokoju, smutku, senności i stresu. Ćwiczenia pozwalają ograniczyć smutek. Regularny spacer, jazda na rowerze lub wideo treningowe online to sposoby na przyzwyczajenie się do treningów, gdy czujesz się zestresowana z powodu rozpadu koegzystencji z byłym.

Nie stopuj emocji

Wspierająca może okazać się rozmowa z wieloletnim przyjacielem, członkiem rodziny albo psychologiem na temat emocji związanych z rozstaniem albo byłym małżonkiem. Jeśli nie czujesz się najlepiej, dzieląc się wszystkimi swoimi emocjami, rozważ zapisanie ich lub rozmyślanie nad nimi. Możesz także zaangażować się w inny projekt, taki na przykład jak odświeżenie domu, który może sprawić, że zapomnisz o tej sytuacji. Niepożądane emocje wyjdą z Ciebie, a ty poczujesz się wolną osobą. Warto zatroszczyć się o optymalne uczucia, które zbudują Twoje poczucie własnej wartości. Emocje wcale nie muszą być niedobrą sprawą. Mogą mieć właściwości oczyszczające. Emocje i odczucia mogą być naprawdę dobre.

zamów wróżbę jak zamówić wróżbę

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.